Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Başkan Adayı Süleyman Tan, Muharrem ayının 10. günü dolayısıyla vatandaşları aşure ikramına davet etti.
Yapılan duyuruda, 25 Haziran Perşembe günü gün boyu iş yerinde aşure ikramı gerçekleştirileceği belirtilirken, tüm vatandaşların etkinliğe davetli olduğu ifade edildi.
Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını pekiştiren önemli günlerinden biri olan Aşure Günü kapsamında düzenlenecek programda, katılımcılara aşure ikramında bulunulacak. Süleyman Tan, bu özel günün manevi atmosferini hemşehrileriyle paylaşmak istediklerini belirterek, vatandaşları etkinliğe katılmaya çağırdı.
Aşure ikramı, İzzetpaşa Mahallesi 871 Sokak No:3 adresinde bulunan Tan Ticaret’te gün boyunca devam edecek.
Süleyman Tan yaptığı davette, “Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü hep birlikte yaşamak için tüm hemşehrilerimizi aşure ikramımıza bekliyoruz” mesajını verdi.