Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne bağlı Kemah Huzurevi’nde kalan büyükler, 2026 FIFA Dünya Kupası yolunda mücadele eden A Milli Futbol Takımı’na destek mesajı gönderdi.
Ay-yıldızlı ekibin Dünya Kupası serüvenini yakından takip eden huzurevi sakinleri, milli takımın elde edeceği başarıların tüm Türkiye’ye büyük bir gurur yaşatacağına inandıklarını ifade etti. Türk bayrağı etrafında kenetlenen büyükler, milli futbolculara moral vererek başarı dileklerini iletti.
Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, “İl Müdürlüğümüze bağlı kuruluşumuz Kemah Huzurevinden hizmet almakta olan kıymetli büyüklerimiz, 2026 Dünya Kupası yolunda mücadele eden A Milli Takımımıza başarılar diliyor. Ay-yıldızlı ekibimizin yanında olduğumuzu gururla ifade ediyor, sahada gösterecekleri mücadelede kendilerini gönülden destekliyoruz.” ifadelerine yer verildi.
Paylaşımda ayrıca, “Haydi Bizim Çocuklar” sloganıyla milli takıma destek mesajı verilirken, “Tek Yürek, Tek Bayrak, Tek Türkiye” vurgusu yapıldı.
Kemah Huzurevi sakinlerinin anlamlı desteği sosyal medyada da takdir toplarken, milli takımın Dünya Kupası yolculuğunda Türkiye’nin her kesiminden gördüğü destek bir kez daha gözler önüne serildi.