25 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46.52 ₺
EURO 53.07 ₺
G.ALTIN 6,037.55 ₺
Ç.ALTIN 9,878.89 ₺
ATA 40,844.83 ₺
BİLEZİK 5,510.43 ₺

    Erzincan'da Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi Coşkusu: Dereceye Giren Okullar Ödüllendirildi

    EğitimGündemErzincan
    Yayınlama: 25 Haziran 2026 Perşembe 19:01 Kaynak: Haber Merkezi Editör: Recep Onur Çetin

    Erzincan'da çocuk ve gençleri sağlıklı yaşam alışkanlıkları ile iyilik temelli sosyal faaliyetlere teşvik etmek amacıyla hayata geçirilen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu'nda geniş katılımla gerçekleştirildi.

    Erzincan'da Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi Coşkusu: Dereceye Giren Okullar Ödüllendirildi

    Erzincan'da çocuk ve gençleri sağlıklı yaşam alışkanlıkları ile iyilik temelli sosyal faaliyetlere teşvik etmek amacıyla hayata geçirilen Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Liginin kapanış ve ödül töreni, Müftülük Konferans Salonu'nda geniş katılımla gerçekleştirildi.

    Törene Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, il protokolü, kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda davetli katıldı.

    Erzincan Valiliği ile Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğinde, İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Yeşilay Erzincan Şubesi koordinasyonunda yürütülen projeye il genelinde 105 okul, 1.043 şube ve toplam 28 bin 804 öğrenci katılım sağladı.

    Haber Resmi

    Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, projenin yalnızca okullarda değil, aile ve toplum hayatında da olumlu davranış değişiklikleri oluşturmayı hedeflediğini belirterek, "Bu proje ile öğrencilerimizin enerjisini olumlu davranışlara yönlendiren, haftalık temalarla ilerleyen ve okuldan başlayıp aileye, mahalleye ve sokaklara yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladık. Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi, gençlerimize güzel davranışları kazandırması açısından son derece önemli bir çalışmadır." ifadelerini kullandı.

    Erzincan'ın birlik ve beraberliğin en güzel örneklerini sergileyen şehirlerden biri olduğunu vurgulayan Vali Aydoğdu, projeye katkı sunan Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç'e, hayırseverler Emin Tan ve Engin Doğan'a, kurum yöneticilerine, öğretmenlere, öğrencilere ve emeği geçen herkese teşekkür etti.

    Haber Resmi

    Konuşmaların ardından, projenin başarılı şekilde yürütülmesine katkı sağlayan Vali Yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür ile Yeşilay Erzincan Şube Başkanı Bilal Selçuk ve Yeşilay personeline Vali Hamza Aydoğdu tarafından Başarı Belgeleri takdim edildi.

    Program, Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi kapsamında ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye giren okullara ödüllerinin verilmesiyle sona erdi. Törende öğrencilerin sevinci ve heyecanı görülmeye değer anlara sahne olurken, proje boyunca ortaya konulan başarılı çalışmalar büyük takdir topladı.

    BENZER HABER
    İlk Yorumu Sen Yaz
    code