Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, görev yeri değişen ilçe kaymakamları onuruna düzenlenen veda yemeğinde, Erzincan’a yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

Düzenlenen programa Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu, Çayırlı Kaymakamı İsmail Battal, İliç Kaymakamı Ömer Sirkeci ve Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe katıldı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda duygu dolu anlar yaşandı.

Programda konuşan Vali Hamza Aydoğdu, kamu görevlerinde makamların gelip geçici olduğunu, asıl kalıcı olanın ise insanlara bırakılan güzel izler olduğunu vurguladı. Erzincan’da görev yapan kaymakamların vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla ilçelerine önemli katkılar sunduğunu ifade eden Aydoğdu, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Makamlar gelip geçer, geriye sadece gönüllerde bıraktığınız o silinmez izler kalır. Erzincan’ın güzel topraklarında birlikte çalıştığımız çok kıymetli yol arkadaşlarımızı yeni görev yerlerine uğurluyoruz. Onların bu şehre olan sevgisine, fedakârlıklarına ve vatandaşlarımızın gönlüne dokunan hizmetlerine yakından şahitlik ettik."

Kaymakamlara hitaben, Erzincan’ın kardeşlik, samimiyet ve misafirperverlik ruhunu gittikleri her yere taşıyacaklarına inandığını belirten Vali Aydoğdu, "Yolunuz ve bahtınız açık olsun." ifadelerini kullandı.

Veda programında görev süreleri boyunca Erzincan’a sundukları hizmetler dolayısıyla kaymakamlara teşekkür edilirken, yeni görev yerlerinde üstün başarı temennileri iletildi. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafları ve iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.