Vali Aydoğdu’dan Hastanede Tedavi Gören Mehmet Elçi’ye Geçmiş Olsun Ziyareti
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören Mehmet Elçi’yi ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Ziyaret kapsamında Erzincan İl Sağlık Müdürü Cihan Tekin ve Hastane Başhekimi Ufuk Kuyrukluyıldız ile görüşen Vali Aydoğdu, Mehmet Elçi’nin sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Tedavi sürecine ilişkin doktorlardan da bilgi alan Aydoğdu, Elçi’ye acil şifalar dileyerek geçmiş olsun temennilerinde bulundu.
Hasta ve yakınlarıyla da bir süre sohbet eden Vali Aydoğdu, sağlık hizmetlerinin etkin ve kaliteli bir şekilde sunulmasının önemine vurgu yaptı.
Hastane ziyaretinin ardından sağlık çalışanlarıyla da görüşen Vali Aydoğdu, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek görevlerinde kolaylıklar diledi.