TFF 2. Lig'de yeni sezona şampiyonluk hedefiyle hazırlanan Erzincanspor, transfer çalışmalarını sürdürüyor. Kırmızı-siyahlı ekip, son olarak bonservisi Iğdır FK’da bulunan deneyimli orta saha oyuncusu Oğuz Kağan Güçtekin’i bonservis bedeli ödemeden kadrosuna kattığını duyurdu.

Kulüpten yapılan açıklamada, 27 yaşındaki futbolcu ile 2 yıllık sözleşme imzalandığı belirtilerek, “Yeni transferimiz Oğuz Kağan Güçtekin’e hoş geldin diyor, formamız altında nice başarılara imza atmasını diliyoruz” ifadelerine yer verildi.

Yönetimin, bonservisi Iğdır FK’da bulunan tecrübeli oyuncuyu bedelsiz olarak kadroya katması, transfer başarısı olarak değerlendirilirken camiada da takdir topladı.

Haber Resmi

Futbola Fenerbahçe altyapısında başlayan Oğuz Kağan Güçtekin, kariyerinde Çaykur Rizespor, Konyaspor, Bandırmaspor, Boluspor ve Iğdır FK gibi önemli kulüplerin formasını giydi. Tecrübesi ve oyun bilgisiyle dikkat çeken başarılı orta saha oyuncusunun, Erzincanspor’un yeni sezondaki hedeflerine önemli katkı sağlaması bekleniyor.

Transfer dönemine iddialı hamlelerle başlayan Erzincanspor, yaptığı takviyelerle şampiyonluk yolunda güçlü bir kadro oluşturmayı hedefliyor. Oğuz Kağan Güçtekin transferi de camiada heyecan yaratırken, taraftarlar yeni sezon öncesi takımlarının ortaya koyduğu vizyondan memnuniyet duyuyor.

Kırmızı-siyahlı ekibin önümüzdeki günlerde de transfer çalışmalarına devam etmesi bekleniyor.