Ardahan’da 18-21 Haziran tarihleri arasında düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Müsabakaları’nda mücadele eden Erzincan ekibi, gösterdiği başarılı performansla Türkiye Yarı Finallerine katılma hakkı kazandı.

12 takımın yer aldığı organizasyonda sahaya çıkan Erzincan temsilcisi, oynadığı karşılaşmalarda ortaya koyduğu mücadeleci futbol ve takım disipliniyle dikkat çekti. Grubunu lider olarak tamamlayan ekip, adını Türkiye Yarı Finalleri’ne yazdırarak önemli bir başarıya imza attı.

Başarının mimarlarından Antrenör Serkan Bülbül’ün yönetimindeki ekip, disiplinli çalışmaları ve güçlü takım ruhuyla rakiplerine üstünlük sağladı. Sporcuların sahadaki azmi ve mücadele gücü, Erzincan spor camiasına büyük gurur yaşattı.

Türkiye Yarı Finali hedefi doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Erzincan ekibi, bir sonraki etapta Tokat’ta sahaya çıkacak. Anadolu Yıldızlar Ligi Türkiye Yarı Final Müsabakaları, 3-6 Temmuz tarihleri arasında Tokat’ta gerçekleştirilecek.

Erzincan’ı başarıyla temsil eden sporcular, antrenör Serkan Bülbül, teknik ekip ve emeği geçen tüm paydaşlar tebrik edilirken, yarı final müsabakalarında da başarılarının devam etmesi temennisinde bulunuldu.