Başkan Kabadayı: "Birliğimiz ve Kardeşliğimiz Daim Olsun"
AK Parti Erzincan İl Başkanlığı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Erzincan Dörtyol Meydanı'nda düzenlenen aşure dağıtım programına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı'nın da katıldığı programda birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verilirken, etkinliğin ardından partiye katılan yeni üyelere rozetleri takıldı. AK Parti Erzincan İl Başkanlığı tarafından organize edilen aşure programı, Dörtyol Meydanı'nda geniş katılımla gerçekleştirildi. Vatandaşlara aşure ikram edilen programa AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, Kültür ve Sanat Politikaları Başkanı ile teşkilat yöneticileri katıldı. Meydanı dolduran vatandaşlar programa yoğun ilgi gösterirken, Muharrem ayının manevi atmosferi birlik ve beraberlik mesajlarıyla taçlandırıldı.
Programda konuşan AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, Muharrem ayının önemine vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:
"Çok kıymetli Erzincanlı hemşehrilerimiz, bugün AK Parti teşkilatı olarak Kültür ve Sanat Politikaları Başkanımızla birlikte, teşkilatımızın yönetici arkadaşlarının da katılımıyla programımızı icra ettik.
Muharrem ayı olması hasebiyle tüm İslam âleminin ve hemşehrilerimizin Muharrem ayını kutluyoruz. Muharrem ayı içerisinde, biliyorsunuz, annelerimizin, teyzelerimizin ve komşularımızın asırlardır sürdürdüğü bir gelenek bulunmaktadır.
Aşure programlarımızı da teşkilat olarak burada gerçekleştirdik. Cenabı Allah'tan birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim kılmasını niyaz ediyoruz.
Hemşehrilerimize de tekrar selamlarımızı iletiyor, bereketimizin, bolluğumuzun, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını Cenabı Allah'tan niyaz ediyoruz."
Aşure programının ardından yeni üye kayıtları yapıldı
Aşure ikramının ardından AK Parti Erzincan İl Başkanlığı tarafından partiye katılmak isteyen vatandaşların üyelik işlemleri gerçekleştirildi. AK Parti saflarına katılan yeni üyelerin mutluluğu yüzlerine yansırken, üyelik belgeleri düzenlenen törenle teslim edildi.
Programın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan AK Parti Erzincan İl Başkanı Alpay Kabadayı, hem gerçekleştirilen etkinliği hem de teşkilat çalışmalarını değerlendirdi.
Kabadayı konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
"Kıymetli basın mensupları, değerli teşkilat mensuplarımız;
Biraz önce aşure programımızı gerçekleştirdik. Programın hazırlanmasında emeği geçen tüm arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Bu vesileyle tüm hemşehrilerimize selam ve sevgilerimizi iletiyor, Muharrem ayında yapılan ibadetlerin Cenab-ı Allah katında kabul olmasını niyaz ediyorum.
Geçtiğimiz günlerde Ankara'da, Teşkilat Başkanlığımız tarafından düzenlenen programlara katıldık. Ardından, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın başkanlığında gerçekleştirilen İl Başkanları Toplantısı'na iştirak ettik. Bu toplantılarda aldığımız notlar ve değerlendirmeler doğrultusunda önümüzdeki dönemde yürüteceğimiz çalışmaları sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bugün de Aydın'da öğrenim gören Berat kardeşimizin AK Parti üyeliğini gerçekleştirdik. Kendisinin partimize katılmasından büyük memnuniyet duyuyoruz. Bu anlamlı tercihi dolayısıyla kendisine teşekkür ediyor, bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyoruz.
AK Parti Erzincan Teşkilatı olarak üye çalışmalarında önemli bir ivme yakalamak için tüm kademe başkanlarımız ve teşkilat mensuplarımızla birlikte yoğun bir gayret içerisindeyiz. 2026 yılı için belirlediğimiz üye hedefimizin önemli bir bölümüne şimdiden ulaştık. Haziran ayının ardından da aynı azim ve kararlılıkla hedeflerimize doğru yürümeye devam edeceğiz.
Sosyal medya ve basından da takip ettiğiniz üzere, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın son 24 yılda ülkemize kazandırdığı hizmetleri hemşehrilerimizle paylaşmak amacıyla hane ziyaretlerimizi sürdürüyoruz. Bu ziyaretlerde Sayın Cumhurbaşkanımızın teşekkür belgelerini vatandaşlarımıza takdim ediyoruz.
Hemşehrilerimizin bizlere gösterdiği ilgi, misafirperverlik ve samimiyet bizleri son derece memnun ediyor. Kendilerine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Bizler teşkilat olarak Erzincan'da çok daha güçlü bir noktaya ulaşmak için gece gündüz demeden çalışıyoruz. Liderimiz, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın ortaya koyduğu vizyon doğrultusunda teşkilat çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Milletimize en iyi hizmeti sunabilmek adına büyük bir özveriyle emek veren tüm yönetici arkadaşlarımıza da teşekkür ediyorum.
Bir hususu daha sizlerle paylaşmak istiyorum. Allah nasip eder, herhangi bir aksilik yaşanmazsa önümüzdeki hafta, 3 Temmuz 2026 Cuma günü Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanımız Sayın Mahinur Özdemir Göktaş Erzincan'ı ziyaret edecek. Sayın Bakanımızı en iyi şekilde ağırlamak amacıyla teşkilatımızın genişletilmiş danışma meclisi toplantısını gerçekleştireceğiz. Bu toplantıda hem bugüne kadar yaptığımız çalışmaları değerlendirecek hem de önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi ve projelerimizi istişare edeceğiz.
Cenab-ı Allah'tan niyazımız; Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde yürüttüğümüz tüm çalışmaların hayırlara vesile olması, birlik ve beraberliğimizin daim olmasıdır.
Hepinizi saygı, sevgi ve hürmetle selamlıyorum."