Erzincan Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Tanoğlu, Geçit Cemevi’nde düzenlenen iftar programına katılarak vatandaşlarla bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleşen programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.

İftar programına ev sahipliği yapan Geçit Cemevi Başkanı Ümit Gündoğan, programa katılım sağlayan Başkan Ahmet Tanoğlu’na teşekkür etti. İftar öncesinde ise Geçit Cemevi Dedesi Umut Demir tarafından dua edilerek matem orucunu tutan vatandaşlar için hayır temennisinde bulunuldu.

Haber Resmi

Programda konuşan Başkan Ahmet Tanoğlu, Kerbela’da yaşanan acının ve Ehl-i Beyt sevgisinin tüm insanlık için önemli bir anlam taşıdığını belirtti. Tanoğlu, Kerbela’da yaşananların sadece bir tarihî olay olmadığını, aynı zamanda adalet, hak ve insanlık onurunun simgesi olduğunu ifade etti.

“Bizi Buraya Ehl-i Beyt Muhabbeti Getirdi” diyen Tanoğlu, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:

“Bugün burada bir arada hep birlikte lokmalarımızı paylaşıyorsak, Kerbela’da yaşanan o derin acıyı yüreğimizde paylaştığımız içindir. Bizi buraya bir araya getiren Ehl-i Beyt muhabbetidir. Bu oruçlar sadece bedeni bir açlık ve susuzluk değil; aynı zamanda haksızlığa karşı durmanın, mazlumun yanında olmanın ve insanlık onuruna sahip çıkmanın sessiz ama güçlü bir duruşudur.”

Haber Resmi

Kerbela’da Hz. Hüseyin ve beraberindeki 72 kişinin ortaya koyduğu mücadelenin tüm insanlık adına önemli bir adalet ve erdem dersi olduğunu vurgulayan Tanoğlu, tutulan matem oruçlarının ve yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni etti.

Program, yapılan duaların ardından oruçların açılması ve vatandaşların birlikte lokmalarını paylaşmasıyla devam etti. Katılımcılar, birlik ve kardeşlik duygularının güçlendiği organizasyondan duydukları memnuniyeti dile getirirken, Başkan Ahmet Tanoğlu da Geçit Cemevi’nde vatandaşlarla bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.